Strona poświęcona Warhammer Fantasy Battle

Battle 1: High Elves vs Wood Elves


Scenariusz „The Watchtower”

W sobotę (8.10) odbyłem pierwszą bitwę z cyklu walk do 1000 punktów w sklepie „Graal” (Galeria KEN). Scenariusz zakładał bratobójcze starcie pomiędzy dwoma elfickimi nacjami.

Jako Gracz nie posiadający zupełnie doświadczenia, poprosiłem o wstępną bitwę podczas której bez większych konsekwencji zapoznam się z zasadami … Moim priorytetem nie było zdobycie wieży – raczej przeżycie. Zachowanie Generała do ostatniej tury…

Co tak naprawdę mi się udało… Alith Anar, choć z początku trochę nieśmiały (okupywał dom), okazał się niezwyciężonym do końca bitwy… Co ciekawe – udało mi się pokonać elfiego dowódcę na jeleniu, do  tego przy użyciu jednego z najsłabszych regimentów, które posiadam (5 sztuk Ellyrian Reavers). Łucznicy konni zdołali również uśmiercić jednego wrogiego Great Eagle’a, udowadniając że „kiedy chcą to mogą”:)

Przegrałem biorąc pod uwagę założenia scenariusza, ale tak naprawdę wyniosłem z tej bitwy bagaż doświadczeń. Bardzo dużo kosztowała mnie wczesna utrata czarodzieja, która tura po turze coraz bardziej dawała się mi we znaki…

Dodaj komentarz